Hej igen

Hej svejs,nu är vi tillbaka från våran lilla semestertripp.

Knäppte lite kort...

     

På bussen                        Fönster på toa!!!!!              Anders & Katarina            Karaoketime"Rosen"

Vi har haft så roligt !!!
Det värsta är att man blir sååå trött efter.Är det åldern? NEJ hoppas inte.
Kom hem igår kväll efter att sovit ca,3 timmar på natten.Tänk att man ska vara kvar tills de
stänger baren & dansen.Man kan ju missa nåt kul,det vore väl tråkigt!

Tack Åke & Katarina för en trevlig resa!

I dag har Erika & jag varit på curlingfinalen.
Tänk att få titta på Anette Norberg live igen.
Vi har nämligen mötts på banan för 24 år sedan( vad hemskt det låter).

Här kommer lite kort
     
   

Nu ska jag lägga mig & vila innan det är dax att åka & jobba.

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja 24 år sen, hm... det lät gammalt det :)Trösta dig med att du är iallafall yngre än mig :( Du är 40+ och jag 50- Herre min je!! Varför drog jag upp detta nu då, jaja. Jobba lugnt inatt. Kram

2009-02-01 @ 19:53:46
Postat av: Fia

Välkommen hem och roligt att resan var lyckad!

Hoppas att du inte somnar på jobbet :))

Kram

2009-02-01 @ 20:07:39
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/
Postat av: Frida

Shhh, säg inget. Han fick faktiskt betalt, tre bilar.. ;)

2009-02-02 @ 14:07:06
URL: http://fia0411.bloggagratis.se/
Postat av: Kicki

HÄÄÄÄRLIGT! Verkar ni ha haft det....

Kramar

2009-02-02 @ 21:04:32
URL: http://pepsimaxtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0