Nedräkning

Nu är det 3 nätter kvar........

Fast när det är skitväder gör det inte så ont att jobba i helgen.Tänkte först: Hur kan man vara så dum att inte ta ledigt helgen innan semester?Jäkla klantskalle!
Men samtidigt vill jag ha dagar kvar till jul & nyår.Som vanligt jobbar jag.....men.....i år ska jag ta semester.

I morgon ska jag hämta Elvis.Ska vara hundvakt till på måndag.
Nettan tyckte jag kan öppna hundkollo på Berga,kanske ingen dum ide!!!!
Tur att Harry älskar alla hundar så det är ganska enkelt,för de rastar ju sig själva när de bara busar hela tiden.

Nu är det dax att sussa.
Sov gott alla vänner!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas du sovit gott!! Kanske kan vi ses nåt i helgen mellan dina sovningar. Om du vill veta så har jag SEMESTER from imorgon kl 12. Kram

2009-07-09 @ 08:51:18
Postat av: ulle

Ja det svider inte alls att joba i sånt här skitväder.... men det kan bli bättre i helgen har jag sett :) Jag hoppas verkligen på det även om du jobbar din stackare ;)

Ha det och kram på dig

2009-07-09 @ 19:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0