Hejsan

Skärtorsdag, ja ja
Det hade kunnat varit mysigt med påsken framför sig, men nu jobbar vi hela helgen,Anders & jag.Då blir det inte lika mysigt att pynta lite & handla inför påsk....
Vi får väl se om det blir nåt påskägg till tjejjerna.........
Det är straffet när man har såna här jobb.

Jag har lärt mig att låna bok direkt på nätet,så nu vill man inte göra annat än lyssna klart på boken som man laddar ner. Det kan jag verkligen rekomendera!
Perfekt med ljudbok,jag lagade mat & bakade matbröd samtidigt, fast man är väl kvinna.....

Nu börjar snart tv,kvällen, så, ha en trevlig kväll nu alla!
Kram Kram

Just ja, måste bara få visa ett kort på våran minsta i släkten.
Robin & Fridas, OSKAR 2 månader



Visst är han bara för snygg!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, han är lik sin farfar tycker jag :D

2009-04-09 @ 19:25:00
Postat av: Eva

Ha Ha Ha

Tycker du jaaaa!

2009-04-09 @ 19:33:35
URL: http://evaochharry.blogg.se/
Postat av: Nettan

Lika vacker som sin farmor, det ser ju alla. Eller....???? Gullponken våran

2009-04-09 @ 21:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0