Onsdag igen

Hur får du dagarna att gå,när du är ledig?
Kanske ni undrar?

Ja,jag vet inte!
Vaknar vid 8
Kliver upp & säger hej då till Linda
Gosar med gubben.....Då menar jag HARRY
Släpper ut Harry
Läser tidningen,fikar

Hoppsan kl är 10

Dax för promenad på ca en till två timmar
Så var det lunch
Sen är det alltid nåt på em
Igår var det möte på jobbet
Idag är det kurs på klubben
Sen är det middag
Sen är det kväll

VAR TAR DAGARNA VÄGEN????

Igår kom en arbetskamrat -ULRIKA- & hälsade på.Det var jättekul.Då hände nåt annorlunda!

Imorgon ska Nettan ,Jag & Katarina gå på china & äta middag!
Lyxigt  va?
Det ska bli så mysigt!

Nu är det ju så att man får vårkänslor!!!
Kommer det mer snö nu,då vet jag inte vad jag gör!!

Ha en bra dag på jobbet nu, ni som jobbar.
Vi andra som är ledig ska njuta av vårsolen
                                                                                
 Hej svejs alla glada
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Ulle

Åh gud så gott med chinamat ät lite åt mig oxå eller ta med en doggybag.

Tack för en trevlig fikastund igår det är alltid trevligt med spontanbesök...

Ha det så gott

2009-04-01 @ 12:29:38
Postat av: Nettan

Tack för idag, jag är så jävla mätt. Men gott var det:) Ses imorgon

2009-04-02 @ 19:12:08
Postat av: Eva

Nettan:



Tack själv,syster!!

Det var jättegott...

Trevligt var det..

Ulle:

Kände du vad det var gott??

2009-04-02 @ 21:10:42
URL: http://evaochharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0