20 JULI

Vill börja med att säga GRATTIS till min lillasyster som fyller år i dag!!!!

Jag vet att det var länge sen det blev nåt skrivet här!
Bärbara datorn har ju pajjat,nu har den varit på lagning en vecka.Undrar hur länge det blir?

Vad har hänt?

I onsdags kom Åke & katarina för att hälsa på!
Det blev grillning,spela kort & mycket skratt!

I torsdags var vi med Nettan & Pelle till Ulvön. Det var supermysigt!
Fint väder,fint ställe & trevligt sällskap!
=Lyckad resa.

Ni har väl läst dagens tidning & sett Harry & mig? Vi har kämpat hela helgen,men så kul det har varit !
Har nu varit till Arken & köpt en spårlina,så nu ska vi träna!

Nu väntar jag på att klockan ska bli 16.Ska köra Erika på jobbet,tycker synd om henne att hon ska behöva cyckla igen på jobbet.Hon har timmar, då är hon ledig mellan 12-16.

Till helgen ska Harry vara hos brollan,vi ska åka till Åland.Måste bunkra upp med mera öl & gin/tonic.

Får väl se när det blir några kort inlagda & skrivit på bloggen.....men ni vet ju var vi är! Bara att komma......

Ha det så bra!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Fia

Tänk att det kändes som att läsa Hänt i Veckan eller liknande tidning då man nästan omedelbart så kändisar :D

Ni är så duktiga, kämpa på och ha så roligt när ni åker till Åland ... själva ska vi vara på hästtävling hela helgen i Vattlång och dom har ju inte lovat så vidare bra väder :(

Kram

2009-07-20 @ 18:20:30
Postat av: Lillasyster

TACK för gratulationen... Hoppas att lina funkar bra nu OCH tjänstehundstäcket förstås:-)

Orkar du inte hämta bilderna på ST.nuså kan du ju låna dom från min sida ;-)

KRAMAR i massor

2009-07-20 @ 19:51:47
URL: http://pepsimaxtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0