Stranden

Idag har Harry & jag bara varit med varandra.
Vi gick till stranden halv tio,sen har vi badat (inte jag)16 grader i vattnet) lekt med bollen.
Jag har kastat & Harry simmat.Jag har solat ,läst bok & fikat.
Snacka om skööönt!

Vi gick upp till husvagnen kl.15,30.
Anders hade bestämt att han skulle göra mat när han kom till stugan(16,30)
så jag vattnade blommorna.Det är vad jag fixat idag!

När vi ätit & plockat undan så for vi hem.
Anders skulle plocka ihop saker han behövde till Berga.
Jag skulle duscha & plocka ihop jobbarväskan,för jag gör 2 nätter nu innan ledig helg.

Nu börjar jag nedräkning till SEMESTER.......7 nätter kvar......

Ni som har semester nu har verkligen prickat in rätt,skönt!

Nu måste jag jobba lite.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det verkar som frun har sköna lata dagar, medans vissa får slita i värmen;) Kl 12 gör jag helg. Vi kanske syns snart, kram

2009-07-02 @ 09:26:06
Postat av: Nettan

Ändrar mig, kl 11 gör jag helg. Tar komp:)

2009-07-02 @ 10:33:43
Postat av: Eva

Jobbar långdag????

Oj,vad du sliter..

KRAM

2009-07-02 @ 14:11:20
URL: http://evaochharry.blogg.se/
Postat av: FIA0411

Låter som ni har det bra :)

7 nätter går snabbt, bara man får sova i värmen :P

Men är ganska mysigt att jobba natt när det är varmt så man kan sitta ute..

2009-07-03 @ 08:54:45
URL: http://fia0411.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0