Torsdag

Oj vad dagarna springer iväg.Nu börjar man få lite panik! Snart går jag in på sista semesterveckan........Puhhhh

Igår var Harry & jag i skogen i Västanå för att köra spår! Han var jätteduktig! Hittade alla leksaker som jag lagt ut!
Sen åkte vi hem till Marie & hennes vovve Svante för att fika.

På kvällen fick vi storfrämmande.Anki & Magnus kom cyklande för att kolla var vi håller till.De tyckte det var jättemysigt här.
De funderar på sommarstuga,men tror Magnus vill ha husvagn nu!

Nu har Anders åkt på jobbet.Harry & jag ska till Armsjön för att hälsa på Robin,Frida & Oskar idag.Skulle tydligen bli bjuden på lunch! Mysigt värre!!!!
Hoppas att Felix vill bada med Harry,kanske kan de lura i Ylva oxå!

Ha en trevlig solig dag ♥ ♥
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack för idag, det har varit jättemysigt. God lunch och trevligt sällskap = perfekt. Kram

2009-07-30 @ 19:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0