Var är solen?

Det kan man undra!

Jag skulle ha jobbat midsommar,som så många andra år.Men nu bestämde jag mig för att  söka ledigt.Tänkte att det kunde vara kul att var med en hel kväll utan att måste bryta upp vid åtta för att åka & jobba.Jag skulle bli så mycket gladare om det blev BRA väder oxå.Får hoppas att mina vänner förgyller min tillvaro istället då! (Anders somnar väl som vanligt)
Vi ska fira i huvagnen på Berga.Det ska bli spännande!Man behöver väl inte blanda sig med de värsta fyllona,de säger att det kan vara livar där.Vi får väl se!

Har haft en inskolning med mig inatt,det gick jättebra.En väldigt allert tjej på 20 år.Hon kommer att bli på våran avdelning.Jag måste varit väldigt trött.Trodde inte på klockan,när jag vaknade.Den stod på 16.50........
Länge sen jag sov så länge!
Det är ju så ljust & varmt att sova nu,men idag spelade det ingen roll!

Nu är det en natt kvar,sen går jag ut söndag kväll nästa gång.

Har fortfarande inte laddat in några kort från studenten.
Min kamera/telefon har varit på lagning,så det ska bli snart.
Har jättemycket fina kort!

Ska nu vila framför tv,n innan det är dax att åka igen!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åhhh det låter härligt att fira midsommar i Berga.

Önskar vi hade en husvagn att dra ner till Orsa nu i midsommar. Men man får nog fortsätta att drömma en stund till. Vi blir nog bara hemma vid och tar det lugnt...

Må så gott.

Jag är oxå ledig ett par dagar över helgen. Det ska bli skönt.

KRAMAR i massor till min goa syster

2009-06-16 @ 20:38:52
URL: http://pepsimaxtjej.blogg.se/
Postat av: Ulle

Ja vilken lyckost du är som får sova sååå länge.

Nu är jag sååå jävla trött redan nu :( Oj! Oj!

Ja du får nog en trevlig midsommar tror jag.

2009-06-16 @ 21:32:59
Postat av: Nettan

Det kan man kalla låååångsovning, hihi. Kan du ge receptet till min man som inte kan sova alls efter en jobbarnatt. Hoppas ni får en trevlig midsommar, vi är i stugan för jag är oxå ledig. Kram på er

2009-06-16 @ 21:42:38
Postat av: Linda

Jag kanske kommer o joinar er i "stugan" i helgen! om det går bra? =) Puss Puss

2009-06-16 @ 23:28:38
Postat av: Eva

Tack för alla kommentarer,godingar!!!!

Hoppas ni alla får en trevlig midsommar.

Linda:Du är så välkommen!

2009-06-17 @ 00:12:57
URL: http://evaochharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0