Alkohol

Jag säger bara"fy fan" vad många barn som far illa, av att föräldrarna super......

Man får sig verkligen en tankeställare när man lyssnar på någon som varit med om detta.
Han stod ensam på en stor scen.
Då tänkte jag...Hur ska dessa nästan 2 timmar bli?
Det bara swichade till så var det slut.....
Jag tror att tårarna rann på alla som satt där,man som kvinna.

Sundsvalls kommun hade bokat denna föreläsning om "alkohol " för att vi (chefer & arbetare) ska få upp ögonen om det är någon på tex,arbetsplatsen som har problem.
Vi måste hjälpas åt!!!!

Harry & jag har varit på kurs idag.
Han är bara så duktig!!
Gör "nästan"allt jag vill nu.

Nu ska jag lägga mig & vila ,så man orkar jobba inatt!

Ha en trevlig kväll
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilken tur att det finns människor som ställer upp och berättar om sitt liv och hur det kan bli. Det kan ju drabba den man minst anar, ett litet litet problem kan bli till en stor katastrof. Usch ja!!Ha en bra natt på jobbet, kram.

2009-03-18 @ 21:18:02
Postat av: Fia

Härligt att få gå på en föreläsning som är fängslande! Vissa har en fantastisk berättarbegåvning ... andra är vi som bara pratar :)

2009-03-19 @ 21:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0