Fredag morgon

Jaha,då var det snart helg igen då!

Vi är lediga i helgen både Anders & jag.
Vad ska vi göra då?

Linda åker till fjällen.
Erika ska sova hos Tommy imorgon.
Vi kom på en sak som vi ska äta iallafall.
Chili con carne!!!!!
Det är bara sååå gott!

Jag ska hämta Anders när han slutar 16 idag,sen åker vi & äter nånstans.
Sen blir det ica maxi,för att handla.
Vi tycker om den affären,för där finns så mycket att välja på.Inte bara mat.

Åker sen vidare till Njurunda för helgmys!!!

Lördag ska vi till min syster i Sörberge, där blir det barnkalas.
Det är Liam som blir storkille, 3 år.kan inte fatta var åren tar vägen.
          

Ha en bra helg nu alla!!!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Mys på ikväll nu medan det är BF :) Vi ses imorgon

2009-03-20 @ 18:37:08
Postat av: Kicklina

Låter som en härlig "fisarkväll"... Mys på nu...

Här sover barnen och gubben redan så jag kollar in Så ska det låta och läser bloggar samtidigt.

Ses i morrn.

Kram

2009-03-20 @ 20:15:30
URL: http://pepsimaxtjej.blogg.se/
Postat av: Pelle

Vars va ni å åt?

Vi köpte Thai och tog med oss hem, enkelt, snabbt och gott;)

Syns i möra

2009-03-20 @ 21:41:37
URL: http://lokpelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0