Härliga barnbilder

Igår var vi som sagt på kalas.

  
 

Kort på Kristins härliga grabbar Lucas & Liam.........

Vi for sedan vidare till Bergsåker.

Där blev det först spel på hästar. Vi förlorade 300 kr

Sen blev vi bjuden på middag,taccos, Supergott!!!!!

Vi fortsatte med spelandet.Då blev det chicago. Anders & jag förlorade 200 kr

Jag säger bara det! Tur att vi blev bjuden på middag 
Annars hade det blivit en dyr kväll!!!

Tack Roger & Gunnel för en trevlig kväll,som vanligt!

Det som är så skönt är att jag mår så bra idag.
Jag körde nämligen igår.
Vill inte dricka när jag äter så mycket värktabletter som jag gör nu.Min rygg är nämligen helt puckad nu....

Idag ska jag på instruktörsmöte på klubben kl.12.

Sen vet jag inte,jo föresten...
Måste dammsuga,det är som ett grustag i hallen,nu börjas det med denna sand,som dras in.....
Det är det värsta med våren,innan de kommer & sopar gatorna.

Hej svejs
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Pelle

Ajdå! Lät inte bra med vare sig spelet eller ryggen:(

Är det skidåkningen som spökar?

Hoppas värken går över, för jag vet hur det är att leva med smärta:(

2009-03-22 @ 10:03:15
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag vet inte om det är skidåkningen,eller om den har blivit sämre i artrosen.Det är ju utslitet där bak.Nu är det skidförbud iallafall.Typiskt när man hittar nåt som var kul,både för Harry & mig......

Tack för fina bilder!!!

2009-03-22 @ 10:45:39
URL: http://evaochharry.blogg.se/
Postat av: Kickilina

Jaaa men har man otur i spel så han man ju tur i kärlek... Tur att det är åt det hållet för er oxå:-)

TACK för igår... Liam blev så förtjust i traktorn han fick av släkten...

Fnissade till då jag ser att du fortfarande stavar mitt namn med K fast det är 20år sedan jag ändrade till Ch Och e på slutet... :-D



KRAM på er

2009-03-22 @ 11:45:03
URL: http://pepsimaxtjej.blogg.se/
Postat av: Fia

Eftersom att du har så ont i ryggen kanske Anders skulle ta och dammsuga istället för att du gör det :))

2009-03-22 @ 12:57:15
Postat av: Anders

Jag dammsugade och sladdade golv jag med !!!

Så det så Fia vännen.

2009-03-23 @ 15:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0