Barnarbete

I dag har jag varit slavdrivare,eller? Jag orkar nämligen inte skotta längre.Min rygg blir bara sämre,fast jag inte vill erkänna det riktigt.
När Erika kom hem från skolan,då fikade de,sen skickade jag ut Tommy & Erika för att skotta.Det var så precis att curlingmatchen mellan Skottland & Tyskland började ju så lägligt. Jag tittade på tv & barnen skottade.Lite ska de väl hjälpa till med,eller hur?

Nu ska jag vila lite & vänta på att nästa curlingmatch.Sverige måste vinna över Danmark!!!!

Sen är det bara att åka & jobba. Nu har man 3 nätter framför sig.
Till veckan har jag FRIVECKA,fattar ni vad skönt........

Ha en trevlig fredag kväll!!!!

PS
Det händer en hemlis i kväll.....
Berättar mer till veckan.......

Kramizar alla jag känner

Kommentarer
Postat av: Pelle

Jag hoppas mitt hemmavarande barn har skottat tills jag kommer hem;)

2008-12-12 @ 20:57:42
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: mona brännlund

Vad spännande med en hemlis!!Sådana tycker vi alltid om. Hälsa Harry och ge honom en kram!!

2008-12-12 @ 21:44:35
Postat av: Nettan

Måste du göra mig så nyfiken, till veckan....fattar du hur lääääänge det är. En liten ledtråd.....

2008-12-12 @ 22:02:08
Postat av: Linda

hihi Jag vet! =)

2008-12-12 @ 23:01:44
Postat av: Fia

Har precis kommit hem och jag vart nog inte värsta "snackisen" i kväll. Ser nu fram emot en lååång natts sömn. Känns som jag inte sovit på flera år.



Älskar dig, det vet du!



Fia

2008-12-13 @ 01:15:45
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0