Full fart

Idag har det varit fullt. Började redan igår kväll. Åkte & lämnade Harry hos sin kullbror,Elvis.Han bor på Åmon med sin matte,husse & 3 barn.Harry ska sova där & bli hämtad tors e.m.

Jag for till jobbet & jobbade hela natten. Hem för att sova 4 timmar!

Åkte in till komvux för att sitta på läkemedelsutbildning i 3½ timme. Tur att man fick kaffe & macka!!!!

Hämta Harry kl.16.30. Kommer hem & ska äta mat. Kommer innanför dörren & känner,det är svinkallt inne.....16 GRADER,kaminen har inte starta !!!! Rensa kaminen,tur att det blir varmt fort !!
Äter pölsa & potatis,gud så GOTT !

Nu ska jag lägga mig på soffan & vila...

Trevlig kväll !!!

Kommentarer
Postat av: Linda

var rädd om dig mammsen!...passa så du inte går in i väggen. Älskar dig!

2008-11-27 @ 21:19:44
Postat av: frida

Du verkar ha samma speed som mig :)

Glöm inte att ta hand om dig själv också..

2008-11-28 @ 21:13:09
URL: http://fia0411.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0