Helg

Jaha,då är det fredag då,snart helg!

Harry & jag har precis kommit hem från en prommis.
Idag blev det runt kullarna i Nolby.

Jag säger bara,fy för slask.......
Nu börjas det!!!
Då är det bra med snö,ingen lera som fastnar på tassar,ben & mage.

Men men,jag har själv valt att ha hund !!!!
Då får man ta smällen...

Nettan & Pelle har precis gått hem,var här & drack kaffe & pratade lite.
Alltid lika trevligt har vi på våra träffar...

Apropå träffar.
Igår var jag,Nettan & Katarina på china & åt,ja det kändes som jag ätit för en vecka när vi for hem.
Det är bara så gott!
Vi hade så trevligt!
Det blir bara fniss & skratt,de runt om trodde nog vi var berusade,men vi drack bara bubbelvatten!!!!
Jag körde till och med!

Nu ska jag snart göra mig iordning,
ska till birsta,handla hundmat & ben
köra Erika & Tommy hem till Tommy.

Kl.16 ska jag vara hos min älsklingsfrissa Linda.
Ska bara sitta & njuta i 2 timmar......
Det är egentid det!

Ha en bra fredag!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Lyllo dig som får gå till Linda, det är ju så härligt. Ha en bra dag/helg själv ska jag vara på Allegården.

2009-04-03 @ 12:29:01
Postat av: Pelle

Tack för kaffet och pratstunden.

Skönt att vara ledig, synd att jag inte kan sova på morgonen bara, men kanske du och Nettan kan ge mig en lektion i den ädla sovkonsten som ni så vackert besitter;)

2009-04-03 @ 12:48:54
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Gunnel

Låter härligt med några tim hos Linda .Själv rör jag i grytorna och ett glass vin på sidan Ha en bra helg kram

2009-04-03 @ 15:20:38
Postat av: fia0411

Ja, skulle inte vara helt fel om snön smälte bort helt nu tycker jag :P

Alla skor läker, alla, till och med gummistövlarna :P

Sommar, sommar sommar...

2009-04-04 @ 20:18:07
URL: http://fia0411.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0