Jobbar

Sitter nu på jobbet .
Kan inte blogga hemifrån & lägga ut bilder,kommer inte ut på nätet.
Måste kontakta nån kunnig person som kan hjälpa mig!

Idag har jag varit till Birsta & kollat & handlat hundben till Harry.
Blev inget till mig som vanligt....Ser inte klok ut i nåt...
Kollade lite på nåt som man skulle kunna ha på Erikas student,men.........

När jag kom hem var det kanonväder,så då gick Harry & jag en sväng i skogen,tog med borsten så jag borstade nog bort halva Harry.Fast det syns inte,,,,,
Imorgon blir det nog lika mycket som åker bort,helt otroligt!
När vi kom hem klippte jag;tassarna,tunnade ur hår på halsen,klippte ur öronen så det kommer in lite luft. Sen satte jag mig i solen med kaffe & bara njöt.
När Anders kom hem så åt vi middag,sen tvättade vi husvagnen,oj vad den blev vit!

Vet ni vad vi fixade sen?
Bygglovspapperen till utbyggnaden!!!!
Nu kan vi börja!

Nej,nu måste jag jobba!
Hörs & syns
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jobba lugnt medans jag sussar, jag tar vid imorgonbitti när du ska hem och sova. Kram

2009-04-22 @ 22:11:00
Postat av: Eva

Det låter bra att du tar över!

Jag lovar att jag ska sova gott!

Sov gott!

Kram

2009-04-22 @ 23:02:05
URL: http://evaochharry.blogg.se/
Postat av: Pelle

Va kul, nu kanske vi snart hör hammarslag från utbyggnaden då? :D

Illa det här med datorer, min dator är så seg att jag funderat på att ge den laxermedel:(

Hoppas sömnen varit god, men med tanke på din och Nettans förmåga att kunna sova så har du nog sovit mycket gott;)

2009-04-23 @ 11:31:21
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Eva

Alldeles riktigt Pelle:jag har sovit så gott!Det är en bra gen vi fått!

2009-04-23 @ 15:48:56
Postat av: Fia

Snick - snack om kläder ... du är alltid fin!

Kramis!

2009-04-24 @ 11:34:50
Postat av: Linda

världens bästa mamma!

ps. allt klär en skönhet!

Älskar dig!

2009-04-24 @ 20:52:24
Postat av: Eva

Tack snälla...

Synd att man inte tycker så själv.

TACK & kram

2009-04-25 @ 20:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0