Långfredag

Det känns faktiskt,konstigt!

Har hunnit med mycket idag....

Harry & jag tog en promenad på nästan 2 timmar.
Torkade golven,fick nästan ihop till en sandlåda!
Snabbdusch.

Familjen Andersson ringer & vill komma på besök.
Alltid lika trevligt när de kommer.
Mia & Stefan                                   Linus


 

Oliver låg ute i vagnen & sov......

När de åkt hem plockade jag fram lite utemöbler,eftersom våran altan har tinat fram & jag har spolat av den, så blev det kanoners med lite möbler.Har nu suttit i solen 2 timmar & det känns på kinderna.
Här är en som myser i solen:


Mästerfotografen! Ser ni min skugga???
Ja Ja
Man gör så gött en kan!

Efter middagen blir det till att vila en stund innan arbetet för helgen börjar.3 nätter!!!

Trevlig påsk nu alla....
Passa magarna med allt godis!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Maria med Ben

Glad Påsk!

Hittade din blogg men har inte hittat Elvis blogg än...

Vet inte om jag ska gråta eller skratta. Längtar efter våren men tror inte vi kommer att få en sån här snörik vinter något mer:( Gillar verkligen skidåkning men gubben tröstar mig och säger att han ska köpa "naturpasset" till mig så jag får något annat att tänka på.

Kram Maria

2009-04-10 @ 16:08:45
URL: http://web.telia.com/~u60516281/maria.html
Postat av: fia0411

Glad påsk och skräm inte iväg alla gamlingar på hemmet innan du drar till blåkulla :)

2009-04-10 @ 17:12:46
URL: http://fia0411.bloggagratis.se
Postat av: Lillasyster

GLAD PÅSK!!!!

Skönt att höra att fler än jag jobbar i helgen...

Påskpussar till er alla

2009-04-10 @ 18:42:03
URL: http://pepsimaxtjej.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ha en riktigt bra Påsk nu,synd att du måste jobba:( Kramar till dig!!

2009-04-10 @ 22:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0