Slut

Jaha,då var påsken slut då.
Vad har hänt här då?
Jag & Anders har jobbat...

Men på söndagen var vi till Anders mamma KARIN som fyllde 78 år.

 
 

Fick gott fika som vanligt!!!!

På måndagen,när jag vaknat for vi till Mia & Stefan.
Jag hade bokat massagetid till Anders.
Måste försöka få nån ordning på "gubben".Han mår inte bra.
Ska nu kolla om det kommer från nacken!
Har en ny tid på lördag.
Så här såg det ut:


Idag är det ju kanonväder.
Började med att ta en rejäl prommis med min vovve.
Vet ni vad han gjorde?
Doppade sig i varje pöl han hittade....

Hann inte få med huvudet,han såg nämligen en pöl längre bort oxå.

Nu har jag börjat städa ur husvagnen.Snacka om vårkänslor!
Den ska städas & plocka tillbaka alla dynor & madrasser som legat inne i vinter.Nu vill jag bara köra ner den till Berga & bo där.....Jag längtar!
Tänk vad härligt för Harry,han får bada & träffa nya kompisar.

Nu måste jag fortsätta medans det är sol ute..

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Pelle

När jag får vårkänslor så yttrar det sig på annat sätt;)

Säkert lika för Anders! hehehe

Blir spännande att få besöka er ute på Berga :D

2009-04-14 @ 20:48:01
URL: http://lokpelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0