Snart......

är det frivecka......
Tänk vad veckorna går fort! Ibland är det bra!

Det är faktiskt en vecka sen,när jag gruvade mig för att börja jobba efter semestern.
Tänkte- Det är ju bara 5 nätter,sen är jag ledig en vecka igen.
Det är nu!

Det är mindre bra när jag tänker att min minsta dotter ska flytta till Umeå!
Om mindre än en vecka!

Jag tycker att en vecka går fort.....men för att inte tala om att 19 år går fort.......
Erika är ju faktiskt 19,men det känns inte så......
Tur att Linda bor kvar i stan!!

Är det detta som är livets gång?

Tur att vi köpte våran son,som den 5 september blir 2½ år.Lilla Harry!
Vi blir 3 i huset ett tag till......

Imorgon ska jag till ortopeden,får se om det bara är att åka på tippen på väg hem.Undrar vilken container man hamnar i?

Nu måste jag gå & jobba lite!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: ulle

Hej på dig gums!! Ja lycka till på ortopeden imorgon och nån container tror jag inte du hamnar i ;) Vi syns till veckan.

Kram

2009-08-17 @ 09:58:22
Postat av: Nettan

Tänk om du blir piggare än piggast, då jäklar får Anders det svettigt;) Kram på dig, kan vi kanske ses i veckan nån dag...Lycka till hos fabbo doktorn

2009-08-17 @ 10:42:46
Postat av: Kickilina

Hej!

Hoppas att allt gick bra på "Kukhuset" åh att dom hade något glädjande att förtälja...



Imorrn är det min tur att börja jobba, gruvsamt värre....



STORA KRAMEN till dig

2009-08-17 @ 17:09:22
URL: http://pepsimaxtjej.blogg.se/
Postat av: Linda

lycka till hos doktorn mamma! jag får höra vad dom sagt när jag kommer ut imorrn! puss puss

2009-08-17 @ 17:50:46
Postat av: fia0411

Ja, tiden går sååå snabbt :P

Isak har börjat i skolan. Man ville bara gråta när man lämnade av honom där. Mammas lillbebis...



Lycka till på sjukan!

2009-08-17 @ 18:17:49
URL: http://fia0411.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0