torsdag

Ja,då är det bara 1 dag kvar av sommarens semester! Jag har haft det bra,fast det kunde ha varit lite bättre väder!



GOTT GOTTI GOTT GOTT

I tisdags bjöd vi ner Mona & Pelle för att äta SURSTRÖMMING.
Det är ju bara så gott.Jag tror vi var i himmelriket alla 3 ett tag......Anders han äter vanlig sill han,men det tyckte han var gott!
Jag tror jag åt 6 st strömmingar.
Efter det blev det jordgubbar & kaffe,då trodde jag att jag skulle spricka.Var sååå mätt! Men sååå gott!

Igår var jag,Harry,mormor & Sigge ute för att plocka svamp.



Vi hittade faktiskt lite grann.Harry nosade fram på nåt ställe,han sprang mest & badade i alla regndiken.
När vi kom hem fick vi ta med såpa & bada harry i havet(fast det har han ju inget emot)

Harry & jag har precis kommit hem från golfbanan.Gått 9 hål med Anders,Pelle & Mona( Hon gick med för första gången)

Nu ska jag vänta & se om Erika vaknar snart.Hon är ledig idag!

Ha en bra solig dag!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Fia

Semestern bara rusar förbi ... men det gör arbetsveckorna också när man kommit igång!

Kram på Dig!

2009-08-06 @ 19:43:43
Postat av: Lillasyster

HEMMA!!!! Så har vi då kommit hem från våran härliga semester...

Sursimpan är jag inte spekulant på men visst är det härligt med surströmmingsfest :-D

Hoppas vi kan ses snart...

KRAMEN

2009-08-07 @ 21:24:36
URL: http://pepsimaxtjej.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jag tycker synd om dig som måste jobba...ska lata mig 2 veckor till jag. Kram

2009-08-09 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0