?

Anders klagar på mig för att jag är sån sjusovare!
Jag bara lägger mig på kudden på kvällen & somnar,han ligger flera timmar innan han somnar.
Kan sova till 11 på fm om ingen väcker mig.
Det är SKÖNT att sova,men

Nu när jag är ledig(som jag är ganska mycket) har jag börjar att ställa klockan på 8.

Tyvärr måste jag erkänna att Anders har rätt.
Hoppas han inte läser detta!

Det är faktiskt riktigt skönat att kliva upp på morgonen,man hinner göra väldigt mycket,bara innan lunch.
Annars kliver ju jag upp då

Idag har jag:
Fikat
Promenad med Harry
Plockat ihop tvätten
Plockat ur & i diskmaskinen
Varit & hälsat på Ingrid(som jag är god man till)
Åkte in till skönsberg på djurmagasinet,var tvungen att köpa en ny halskedja till Harry.
 Igår kväll när vi kom hem från promenaden skulle jag ta av den av Harry,då var den borta!
 Imorgon är det ju dax för kurs igen,då måste jag ha kedja på honom,så vad gör man?
På hemvägen svängde jag in till skottsund,för att hälsa på min arbetskamrat Ulrika.De har byggt ut huset ,både fram &
 bak.Oj vad det var fint.Vilken skillnad det var från innan.

Vet ni vad klockan var när jag kom hem?
Jo,den var bara 11.30
Fattar ni,jag brukar nästan bara ha klivit upp.

Nu blir det till att ställa klockan framöver,när man är ledig alltså.

Nej nu är det dax för kaffe igen!

Hoppas ni haft en bra dag!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Pelle

HAHAHA det råder inga som helst tvivel om att du och Nettan är syskon, för är det något hon kan så är det att sova;)

2009-02-24 @ 18:27:31
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Linda

ja det var så trevligt att få träffa dig en stund innan jag åkte imorse! =) Puss Puss

2009-02-24 @ 20:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0