Fredag den 13

Det har jag inte märkt nåt av,som tur är....
Än så länge,kanske man ska säga!

Vad har hänt här sen sist? Inte mycket.

Igår sov jag till 15.40,det var bra!
Var riktigt pigg inatt som var....

Idag vaknade jag självmant 11.30.
Kom ner & hör att Anders sitter & pratar med någon.
Hör & häpna ni som vet vad det handlar om.....
De sitter & fyller i bygglovsansökan till utbyggnaden,som
de skulle göra FÖRRA VÅREN.

Vad säger man...Bättre sent än aldrig!!   

När jag fikat,tog vi en sparktur Harry & jag.
Idag gick det mycket bra,till & med sprang han bredvid
inte uppe i snödrivan.

Anders började jobba 15 idag,så då gick vi upp till Nettan & drack kaffe.
Harry fick ett ben att gnaga på.
Vi visade vårat trick som han lärt sig...Han tar upp saker från golvet,som jag "tappar"

Nu är det dax att laga mat till Linda & mig.
Idag blir det kycklingfile & wookgrönsaker.

I morgon är det ju allahjärtansdag!!

 
Undrar om man kanske ska överraska med nåt ???
Eller blir man överraskad själv,tro ?

Den som väntar får se!!

Ha en trevlig kväll
Kram Kram



Kommentarer
Postat av: Pelle

Jag har köpt en överraskning till Nettan!! Kan du tänka? och det är inte blommor;)

Köp dig du något, det ä du värd som harvar på under nätterna när vi andra sover så gott!

Trevlig Helg!

2009-02-13 @ 17:47:51
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Eva

Inte blommor??

Vad kan det då vara?Har du gnuggat geniknölarna?

Tänkte faktiskt ta mig en tur på Birsta imorgon.Ska ju till Kicki & köpa hundmat,då får man passa på.

Ha en trevlig fredag kväll!

2009-02-13 @ 18:26:51
URL: http://evaochharry.blogg.se/
Postat av: Pelle

Hehehe nä inte gnuggat några geniknölar (tror inte jag har några) det var en slump att jag såg den här grejen, och jag tror, fel vet att vi kommer ha nytta av den båda två;)

2009-02-13 @ 19:12:38
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Fia

Jaa, som du ser på min blogg har jag redan blivit uppvaktad och som du också ser så fanns det en baktanke. Jag fick blomma och choklad, Chricka får en ...

2009-02-13 @ 19:37:39
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Ser fram emot erat besök i morrn...

Idag fick hundarna sin "vanliga" mat igen... Gissa om dom mumsade efter att varit halvhungriga i 4 dagar.... Tur att Harry inte är så kräsen...:-P

Kramen

2009-02-13 @ 21:49:19
Postat av: Eva

Kristin:Harry är lik sin matte & husse,när det gäller mat,ha ha

Tur att de har ätit så att de orkar busa imorgon.

Kram

2009-02-13 @ 22:10:57
URL: http://evaochharry.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ha det bra på Alla Hjärtans Dag / Kram från mig

2009-02-14 @ 11:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0