Hela lediga dan inplanerad

Man har inga problem med att få dagarna att gå iallafall!

Dagen började med att Linda & jag åkte till sjukhuset.
Linda har tid på hudmottagningen 9.00.
Där blir det 4 nya recept på salvor & allergitabletter.
Om 1-2 månader ska hon tillbaka & göra ett allergitest på ryggen.
Får se vad det visar då?

Körde henne till jobbet.

Stannade till i Bredsand hos en dam jag är "god man" åt.

Hem,bytte om,kokade kaffe & packade ryggan,skidor,stavar & Harry.

For iväg till Ovansjö,där Njurunda runtspåret börjar.
Här skulle invigas skidor!!!!

Det var bara det att det inte var uppkört nåt spår.
Det var en bil som åkt där,men det var inte lätt att åka i det bilspåret,men men
vi var iallafall ute & solen sken.Det var underbart väder!

Harry han sprang & tittade på mig ibland precis som "vad gör du?"
Vi syannade när vi åkt en bra bit .Jag satte mig i en snödriva,hällde upp
kaffe i en mugg & Harry fick ett ben.
Som att sitta på fjället!

I nerförsbackarna förstod Harry inte att man inte kan springa framför skidorna utan att bli påkörd
det måste vi träna på.

  

När vi kom hem satte jag mig på bron i solen & drack upp resten av kaffet.
Harry somnade i solen.Jättetrött!

Sen var det bara att fixa matlåda till Erika.Hon ska nämligen jobba ikvälll.
Börjar 16 & slutar 15.30,så hon hinner inte åka buss till Kvissle.Vad göra?
Jo,mamma åker in till skolan & hämtar henne,kör henne till Kvissle.

Då kommer jag hem 16.15 ca.Dax för mig att fixa middag.Ander jobbar kväll,så
jag får äta middag själv.

Nu är det ju snart kväll!
Det var denna lediga dag.
Nu är det snart slut på min frivecka.Svich säger det bara!

Ha en trevlig fredagkväll!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Pelle

Hehe jag mötte Nettan i dörren när jag kom hem och Vicki åkte med hon in tillstan så jag får också äta middag ensam, tog och gjorde det lätt för mig och köpte ärtsoppa;)

2009-02-27 @ 15:41:39
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ja man är ju inte gift med en mästerkock ditekt, haha. Herregud vad du flänger på när du är ledig, när jag har min lediga dag så viiiiiilar jag,zzzzzz.

Ha en bra helg, själv är jag på jobbet:)

2009-02-27 @ 17:32:09
Postat av: Ullen

Du gumms jag har utmanat dig i min blogg igen... men den var faktiskt kul... kram på dig och hälsa la´familia.

2009-02-27 @ 18:20:53
Postat av: Fia

Antagligen så har de inte hunnit spåra nu när det kommit så mycket snö ... i morgon är det säkert bara att ladda igen! Visst var det i alla fall fint där??

2009-02-27 @ 21:14:33
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/
Postat av: Pelle

SCA plogade upp vägen där dagen efter Njurunda loppet varit, de skulle köra ut timmer den vägen tydligen. Om det var vid järnvägsstationen du var?

2009-02-27 @ 22:48:03
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Lisa

Om du inte svänger av mot ovansjö utan fortsätter mot E4 men du svänger inte ut på E4 utan fortsätter rakt fram i kurvan så kommer du till skidspåret. De har bara plogat bort en bit av spåret men inte hela. Hoppas att du fattar mitt snurriga inlägg annars får du höra av dig.

2009-02-28 @ 18:51:37
Postat av: Eva

Ja jag åkte skidor från järvägen.Problemet var att det var inte spårat,fick åka i ett smalt bilspår.Men det gick bra!Jag åker för att glida sakta inte för att motionera.Jäklar vad Harry sprang & tyckte det var roligt!

2009-03-01 @ 14:33:22
URL: http://evaochharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0