Hjärtandag



Började dagen med att titta på skidskytte.

Anders åkte på jobbet.

Fikade & for sedan mot Sörberge.

Där hälsade jag på mina syskonbarn....
Liam är bara ett bustroll!
Lucas har fått en egen bärbar dator.

     
Visst är de söta killarna?  ♥ ♥

Harry fick även busa med lite vovvar.....
Bla Tyson som precis fyllt 13 år,men det kan man inte tro.

    

När jag kom hem hade även Linda vaknat,då gick vi en promenad.



Nu ska jag börja förbereda lite middag innan gubben kommer hem.
Ska försteka köttet till köttgrytan,den får Anders ta över när han kommer hem.
Det finns ingen som lagar så god köttgryta som min ♥Anders♥
Till det blir det klyftpotatis & en god sallad!
Kanske en efterrätt,kanske!

Ha de
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Mmmmm va gott med köttgryta, vi var lata idag när det bara var jag och Pelle som skulle äta. Då blev det Thai mat från Bommen, gott som vanligt:)

2009-02-14 @ 17:23:42
Postat av: Fia

Vi skall äta när grabbarna kommer hem från Ö-vik och jag börjar bli riktigt hungrig så är det ok om jag kommer nu till er och äter en liten förrätt?

Kramiz

2009-02-14 @ 17:50:49
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/
Postat av: Ulle

Ha en trevlig Alla hjärtans kväll och mys på med gubben du som får ;) själv sitter jag på jobbet och tråkar :(

Kram

2009-02-14 @ 21:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0