Ledig dag

Vill bara tala om att jag är ledig idag!

Brukar inte pricka in såna här härliga dagar,när man är ledig.
Idag var det helt fantastiskt i skogen.
Gick en långpromenad,ville nästan inte gå hem,men på väg hem
träffade vi en hundkompis till Harry & de busade & busade.
De håller ju sig varma men jag blev kall & började frysa.
Så det var bara att gå hem & koka kaffe.
Både värmande & GOTT.

Måste få visa korten jag knäppte i skogen.Helt underbart!
Man behöver inte åka till fjälls för att känna att man är där.







Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka fina kort! Värsta idyllen...

2009-02-03 @ 14:57:28
URL: http://fia0411.bloggagratis.se/
Postat av: ulle

åh vad mysigt det såg ut!!

2009-02-03 @ 14:59:08
Postat av: Fia

Lyckos dig som orkar gå i skogen. Jag var också väldigt sugen idag men hade inte riktigt orken ... ännu, men snart så!!!

2009-02-03 @ 17:47:02
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/
Postat av: ulle

Hej gumms !!!

Jag har utmanat dig i min blogg!!!

Syns ikväll

2009-02-04 @ 13:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0