Överraska

Igår efter middagen kom Anders på att vi skulle åka till Bengt & Nea Grundberg.
De är våra gamla grannar & goa vänner.
Sagt & gjort.
Linda hade inte druckit vin till maten,så hon fick köra oss.
Vi for till Bergafjärden,där de byggt  hus.
De blev överraskade & glada (sa de iallafall)

De har byggt en jättebadbalja ute på altanen,där i hamnade Anders & Bengt.

Kom hem vid 23 tiden,då stupade vi i säng.Linda skulle upp & jobba hon....

Idag har inte hänt så mycket!

Anders ligger & är förkyld,mår inte så bra.Snorig & hostig.
Nu är det hans tur,undrar om det är jag som smittat honom........

Harry & jag tog vår dagliga prommis på ca en timma,sen blev det att skotta lite.
Då kom en Tollare på 6 månader förbi ute på gatan,ja,då blev det förstås BUS...

Nu har jag tagit en dusch & ska försöka få till en frisyr.

Vi ska nämligen till hembygdsgården ikväll.
Det är Njurunda brukhundsklubb som har fest.
Ska bli väldigt spännande.Vi känner inte någon som ska dit.
Men,men efter lite vin blir det nog bra!
Jag har inte problem med att prata med folk,men Anders är lite mera tyst mot folk han inte känner.

Jag får återkomma imorgon om hur det var!!!

Ha en trevlig lördagkväll!
Kram Kram



Kommentarer
Postat av: Pelle

Nej inte ni oxå! Ska alla bli förkylda eller få någon annan typ av bacillusk, Peppar peppar så verkar det som min begynnade förkylning inte bröt ut, alltid något positivt i dessa lågkonjukturens tidevarv.

Ha så kul ikväll:)

2009-02-07 @ 16:13:01
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Linda

hoppas ni får en trevlig kväll..och att du fick till en frisyr :P Puss Puss

2009-02-07 @ 16:16:09
Postat av: Fia

Vilken tur att vi inte träffades igår om det är så att Anders nu blir förkyld ... Vill ju inte bli sjuk igen!

2009-02-07 @ 16:34:49
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jaja efter nån virre brukar inte Anders vara så värst blyg, vad jag har sett HAHA!!Hoppas ni har kul på festen, själv väntar sängen. Vi hörs:)

2009-02-07 @ 22:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0