Spark

Att åka på en sparktur är min nya favoritsysselsättning...

Kolla bara

 

                                                                                   

Kolla bara en som njuter i solen & snön....

Det som också är så bra är att jag kan luta mig mot sparken & sätta mig en stund när
jag känner av ryggen.
Borde kanske skaffa mig en rullator till sommaren,hmmm
Just nu har jag värk dygnet runt,blir bara sämre & sämre.

Har bara väntat på att få komma till ortopeden 1½ år.Vet inte hur länge man orkar vänta.
På vårdcentralen,sa de att det finns inget att göra.
Tänk om man kommer till ortopeden efter 2 år,så säger de.Det finns inger att göra!
Då får man gå & gräva ner sig.Då har allt hopp försvunnit!!

Tur att man har levt halva livet iallafall!

Nu ska jag göra mig klar,ska på möte på jobbet om "lönekreterier"
Får se vad det är för nåt,kanske intressant.

Ha de
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

KRAM

2009-02-19 @ 15:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0