Tillbaka på jobbet

Då är man tillbaka här igen då!

Igår natt hade jag tagit en ut komptid.Vi var på fest på hembygdsgården,väldigt trevligt!
Våran granne Magnus fyllde nämligen 50 år.Han hade bjudit in grannar,vänner & arbetskamrater.
Tror vi var ca 53 personer.Det var väldans ös,både på dansgolvet & i baren.....

Idag har jag inte gjort många knop.
Sov till halv elva.Åt frukost.Hamnade framför datorn.Tittade på skidor.
Jag har inte varit ut med Harry en gång idag.Det har övriga familjen skött.
Vi är ju några stycken hemma nu!
Anders & Linda var & handlade.
Jag bara vilade idag,kom knappt ur sängen.
Det blev för mycket dans igår.Detta talesätt stämmer:
NÄR SPRITEN GÅR IN,DÅ GÅR VETTET UR
Jag vet ju att jag inte kan hålla på så längre,men likförbaskat ska man
dansa,hoppa & studsa som en tok,men det är ju så jäkla KUL....
Tur i oturen är ju att det inte är så ofta

Det är iallafall tur att det finns värktabletter & att jag har en förstående familj,TACK

Här är det lugna gatan,just nu kanske jag ska säga.Det kan svänga fort!

Hoppas ni sover gott där ute i stugorna!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Låter som en tokrolig fest ni var på. Härligt att få svänga sina lurviga ibland.

Skönt att ungdommarna kom hem helskinnade!

Såg dom var bruna och fina på kortena...

Nu har jag nyss kommit hem från veterinären 1000:- fattigare:-(

Härligt med frivecka!!! Hade jag oxå behövt...

Men jag kämpar på vet ju att det kommer ledighet så småningom :-)

Kram Kram

2009-02-23 @ 11:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0