09

Nu måste man tänka igen-09.
Tänk innan man lärt sig & skriva nytt år.....

Ja,så var nyårsafton över då, det var väldigt trevligt.

Vi var hos våra grannar/vänner snett över gatan, åt & drack väldigt gott..
Spelade spel & som vanligt när man har trevligt & kul så går klockan alldeles för fort.
Vips så var klockan 23.50.
Vi brukar alltid samlas ute på gatan med våra andra grannar som är hemma & skåla in det nya året.

Det blev lite annorlunda för Harry & mig.
På dagen gick det jättebra,fast det smällde smällare på gatan.
Han reagerade inte,men på kvällen blev det jättetokigt....
Låg under bordet & skakade.
Innan tolvslaget gick jag hem med Harry.Vi la oss i Erikas säng.
Satte på tv:n högt så han inte skulle höra smällarna,gick så där.....
Harry låg i mitt knä & skakade.....
Sen gick det över & han blev som vanligt igen.

Idag känns det lite segt.
Sov till 11. Åt frukost. Anders la sig i soffan & somnade om,jag hamnade framför datorn.

Om en stund ska vi ta en långpromenad i skogen,det verkar vara toppenväder ute.

Sen är det bara att vila en stund, så att man kan åka på jobbet ikväll & vara pigg....

Ha en bra dag på det nya året !!!!

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Fia

Tråkigt för Harry ... men han blir säkert lugnare med åren. Här var i stället väldigt lugnt tom hästarna var hyffsat lugna.

Kram på dig!

2009-01-01 @ 13:51:04
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/
Postat av: Erika

Gott nytt år mammsen! hoppas du fick en bra början på det nya året :) vi ses snart! Jag älskar dig

2009-01-01 @ 17:20:19
URL: http://erikaochtommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0