Mysig dag

Ska börja med att säga att jag inte kan lägga in några kort.Min telefon är nämligen på lagning igen!!!!

Igår var vi till Armsjön,som jag skrev om igår.OJ OJ OJ vad det var mysigt!!!!
Jag åkte efter Nettan för jag visste inte var det var.
När vi kom dit så bara smälte jag.Vilken stuga & vilket läge!
Jag förstår att ni trivs där,Robin,Frida,Gun & Maria!
De har nämligen stugan längst in på skogsvägen,en storstuga +egna småstugor.
Sen det mest underbara........"EGEN SANDSTRAND" inte många meter nedanför husen.

Ibland är det lite fuskigt,tycker jag!

Hundarna hade det jättemysigt! Felix & Harry hoppade från bryggan & tävlade vem som skulle hinna först till leksaken som vi turades om att kasta ut.Ylva hon doppade inte ens tassarna....fegis!

Tack så mycket för den goda lunchen,gott kaffe med bröd.Inte minst av allt trevligt sällskap!!!!
Jag fick oxå gosa med gullpluppen OSKAR.Han är bara såååå söt!

Idag är det grått igen!
Anders jobbar till 12.Vet inte vad vi ska hitta på.
Vi hade en fundering på att åka till Hudik.Kanske bra shoppingväder? Ja det är det!

Ha en bra dag!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja en härlig dag var det, synd att tiden går så fort när man har trevligt. Igår hade jag ju huvudvärk men det var ingenting mot dagens pannknack. Stackars mig, snyft!! Kram på dig

2009-07-31 @ 17:14:34
Postat av: Linda

låter som ni haft en jätte mysig dag! =) mkt avis :P

2009-08-01 @ 11:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0