Nu

är det snart semester!!!!

Igår kväll hämtade de hem Elvis.Lisa med familj har varit i Stockholm,kom hem tidigare än sagt,pga,dåligt väder.Tråkigt när man åker iväg med barn & allt.Men det är ju vädret som styr.
Det har gått så bra med grabbarna.Man märker att de har glädje av varandra!

Nu tror jag det är lungt på "hundvaktsfronten" Har inte hört nåt ännu iallafall!

Som ni kanske läst på Erika & Tommys blogg,så flyttar de till Umeå till hösten.3 år,blir de borta.
Grattis Tommy till skolan!
Nu blir det bara Anders & jag på klockis.Tur att vi köpte Harry,säger bara jag!

Det är nu man börjar känna sig gammal,eller?
Man är 43 år,inga barn som behöver en längre.........

Nu ska jag inte deppa ihop(kommer ihåg hur det var när Linda flyttade)JÄTTEJOBBIGT!
Det är ett tag kvar.Först är det semester!

I år är första året som vi bara ska ta det lungt! Förr om åren skulle det packas & dra iväg många mil.MEN....
nu ska vi bara vara......
Tänkte åka till Ulvön över en dag,kanske.....
Kanske några andra dagsutflykter.Annars så blir vi i Berga & bara slöa.
Det är bara att titta in på en kopp kaffe eller nåt starkare om man vill det!

Jag har iallafall fått tid hos ortopeden nu.Efter bara 2 års kö.Visst är sjukvården bra i Sverige?
Nu kanske nån förstår & kan göra nåt åt min onda rygg.HOPPAS!

Snart är min jobbarhelg över,Ska kolla runt en sista gång innan jag går hem.

Ha en bra sommar!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Pelle

Vi har också planerat en tur till Ulvön, vi kanske kan samordna?

Ha så kul ute på Berga :D

2009-07-13 @ 09:30:05
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hur är det med foten? Elvis har sovit tungt hela natten och inte sagt ett pip även fast vi har haft påhälsning i bilen. Skitarna tog våra parkeringspengar!!

2009-07-13 @ 21:34:14
Postat av: Lillasyster

GRATTIS TILL SEMESTERN!!!!

Hoppas foten sköter sig nu när du äntligen får vara ledig....

Själv ska jag jobba 2½ vecka till...

Vi ses på lördag!

KRAM KRAM

2009-07-14 @ 23:00:49
URL: http://www.acegimskennel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0