Då var det gjort!

Igår hade jag egentid!
For in till stan vid 16 tiden.Uträttade massa ärenden.Handlade en bikini,ett par byxor & två tröjjor.
Present till Nettan som fyller år snart(gammelkärring)

Kl 18 skulle jag till min älsklingsfrissa.  ♥  LINDA 
Handlade med mig sallad till middag.
Vi började med att äta & pratade om vad vi skulle hitta på med håret.
Jag vet vad jag ska göra,säger Linda!
Ok,gör vad du tycker då,jag blir alltid nöjd med vad du gör! Så kör på!

OJ,där åkte mitt hår av.
Jättekort bak i nacken,Men så snyggt det blev!
Som sagt!
Jag blir alltid nöjd,hon ser verkligen vad man passar i!

TACK LINDA!
De godkände mig hemma oxå!

Nu har Erika & jag varit & handlat mat mm,till studenten.
Kan nu stryka en punkt till på listan,skönt!

Varit tillbaka med skivorna som vi skulle ha i barskåpet i husvagnen.De skulle försöka hitta nya skivor.De på Njurunda glas såg oxå att vi inte kunde använda dessa.Limmet satt kvar på ena sidan & de var repiga.

Ska nu köra Erika in till stan,hon ska träna på nån dans till "guldtrofen".Hon har fullt upp hon oxå.

Hej svejs!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hörrududu, hm! Man ska vara snäll med dom som är äldre...Du är snart ikapp. Undrar om vi har lika frisyrer...vi kanske ser ut som tvillingar. Men då måste ju du oxå fylla lika många år som mig. Va krångligt det blev nu, haha. Kram

2009-06-09 @ 17:15:43
Postat av: Eva

Nettan:Jag kommer ALDRIG i kapp dig,ha ha

Jag sa till att vi kan inte ha lika frisyr,så jag hoppas det blev så!Ska bli spännande att se dig!

Det är jätteskönt med kort i nacken,med tanke på att man börjar(svettas)lite!Säg det inte högt!Kram

2009-06-09 @ 18:40:04
URL: http://evaochharry.blogg.se/
Postat av: Nettan

Då måste du vara äldre, för jag bara fryser HAHA...

2009-06-09 @ 21:13:53
Postat av: Linda

hihi ni två alltså :P

2009-06-09 @ 21:18:40
Postat av: Ulle

Åh nu blir jag sååå nyfiken på din frisyr... men det är som du säger: Hennes (Lindas) resultat blir alltid super :) hon är fenomenal och BÄST!!!



Ja go´vecka sa du.... ;) du håller väl på att stressa ihjäl dig med denna student eller :)



Ha det så gott // Kram

2009-06-09 @ 22:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0