Jaha

då var det dax att skriva lite igen då.

Man har ju inte samma tid att skriva blogg på sommaren.man måste försöka vara ute mycket när vädret tillåter.Idag är en dag det passar bra att var inne.
Jag har nämligen bakat 85 st små matbröd,som ska vara till studenten.
Måste börja att planera inför den stora dagen!
Torsdag den 11 Juni 15,00 går Erika ut på trappan.
Sen blir det fest hela kvällen!

Vad har hänt här då?
Måndag & Tisdag var jag på kommunhuset på kurs,det var för nattpersonal.Det var gammal skåpmat,vi hade hört det mesta,men kul att göra nåt annat.
Anders & jag åker mellan Berga,jobb & klockarberget.Lite jobbigt att bo på 2 ställen,man vet liksom inte var man har vissa kläder.

Vi håller även på att gräva ur på altanen(som ska bli vardagsrum).Måste handgrävas ur ca 20 cm,men det är bara sten.Detta kommer att ta tid!Men det är väl bäst att det är färdigt utvändigt till hösten.

När Anders kommer från jobbet ska han bara äta,sen drar han vidare till Långsjön,där han håller på att renovera Roger & Gunnels nya sommarstuga.Då åker väl Harry & jag till Berga & väntar in Anders där med kvällsfikat.

Nu ska jag läsa lite bloggar!
Ha det bra!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Erika

Du är så duktig mamma! ♥♥♥

2009-06-05 @ 10:39:00
Postat av: Pelle

Hahaha ni ska vara glad som har 2 ställen att bo på, vi har snart inget;)

2009-06-05 @ 19:58:19
URL: http://lokpelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0