Nedräkning

Nu är det inte många timmar kvar innan FRIVECKA!

Fast ledig är man ju aldrig.
Nu blir det slutspurt av studentplanering.
Ja Ja,det blir som det blir.
Slutar alltid med att det blir stressigt på slutet.

Den här veckan blir det nog inte mycket skrivande i min blogg.
Man måste ju prioritera!

Anders ska göra ett barskåp i husvagnen.
Var på Njurunda glas & köpte rökfärgad skiva som ska sitta i ett skåp.Det var bara det att det sitter skyddsplast på båda sidorna av skivan.Ena sidan lossnade genast,bara att dra av tejpen.Men den andra.......Tog med mig en på jobbet & tänkte att ,vadå...hur svårt kan det va?
Skivan har legat i blöt i 3 timmar...Går inte!
Hittade en plastskrapa att skrapa med.Har nu skrapat så jag har nästan en blåssa i handen av skrapan.Snacka om tejp.......
Skivorna måste vara gamla,så att tejpen har vuxit fast!

Nej,nu måste jag göra lite nytta oxå!
Sov gott ni som får
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0