GRATTIS

                                                                               HARRY 2 ÅR ♥
                                                                                      
                                                                                                               

                 

Jag sov till 12. Fikade sen åkte vi till Birsta.

Gick in på Arken,där fick Harry själv välja ett ben som han ville ha.
Han dök ner i en hink med märgben & plockade upp ett.
Såklart fick han det då!!!

Sen blev det biltema & köpa spolarvätska.
Ica maxi,handlade presenter & mat.
På den affären har de mycket smått & gott.....Då blir det dyrt oxå.....

Köpte present till Robert som fyller år idag &
min mor som fyller imorgon.

Snart blir det middag!
Anders har fixat ihop en köttfärslimpa(första gången)
Den blir säkert jättegod!! Han är jätteduktig att laga mat min make!
Han är bäst!
(Hoppas du läser detta Roger) Ha Ha

Nu blir det middag sen slappa innan det är dax för kalas...

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Ulle

hälsa Harry från mig , han får nått gott på Onsdag :) Och ge Linda en kram snart slipper hon er :D och ni henne :D Ha ha

Jag står på hennes sida :)

Kram Ulle

2009-03-09 @ 22:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0