Tisdag

Dagarna bara springer iväg!

Inatt har jag jobbat.
Vaknade kl 11.30 & hade så ont i magen.Bara att kliva upp.
Gick på toa & tänk då gick magontet över efter en stund.

Hörde att Linda var nere( hon är ledig idag ) gick ner för att kolla vad hon pysslade med.
Då skulle hon & Anna åka ut till Annas stuga i Sörfjärden,grilla korv,promenera & bara mysa.
De ville ta med Harry,men han har oxå jobbat inatt så han lyfte knappt på ögonen när
Linda ropade på honom. MEN när de kom fram sprang han & busade i snön som om han var tokig.
När de skulle hem fick Linda inte in honom i bilen,han bara sprang & höll sig på lagomt
avstånd för att fånga honom.
Snacka om att han är TONÅRING,bara testar & nu var det Lindas tur!!!

Jag har iallafall legat på soffan hela eftermiddagen & slumrat & slöat.
Ska ju ut en natt till.
Inatt ska inte Harry med mig.

Anders kör honom till Elvis i morgon när han åker på jobbet vid 9.30.
Då får han busa med brollan tills det är dax för oss att åka på kursen 13.30.
Det blir super!!!!!

Nu är det dax för 

Sen är det ryggläge på soffan tills man ska åka på jobbet igen.

Ha en trevlig kväll!!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Fia

Låter som en av mina dagar när latmasken jobbar som mest :)) (och då ska jag i alla fall inte ut och jobba!)

2009-03-03 @ 18:45:12
URL: http://hemmaariskedlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0