onsdag

Igår var jag Harry & jag ut på klubben.Först tränade vi lydnad.Han är bara sååå duktig min son!
Sen träffade vi Kicki & gick igenom lite kursmaterial innan vardagslydnadskursen.
Den 30 börjar jag som "hjälpis" åt Kicki.
Stackars hon! Hur ska det gå? Hon vet inte vad hon gett sig in på!

När vi kom hem var det sånt underbart väder,fast klockan var 20.00.Det är nästan så man skulle haft semester nu.Vilken värme!

Idag ska Erika & jag göra lite ärenden i stan.Klockan 13 ska vi möta Linda uppe hos morfar & hälsa på honom & så får han bjuda på fika!

Klockan 14.30 går Erikas buss till Umeå.Hon åker dit över helgen,kommer (hem) igen på söndag kväll.Då blir hon(hemma) 2 veckor!

Det blir lika fint väder idag oxå.Helt otroligt vilken höst!

Ha de
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ser fram emot måndagen, kanske blir det nåt gott fika någonstans :)Kram

2009-09-02 @ 20:18:28
Postat av: Pelle

Hahaha!Snart får ni hälsa på oss där oxå;)

2009-09-02 @ 22:37:48
URL: http://lokpelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0