Vardagstruppen

Vi är två trogna som träffas & tränar på tisdagkvällar!
Men ikväll hände nåt.....
Det dök upp ett till ekipege som ville vara med.....Det var kul!
Då är vi tre trogna nu!!!

Jag brukar skryta över att Harry är såå duktig ,när vi kommer till klubben,men.....
Ikväll vet inte jag vad som hände?
Han var som tokig!
Lyssnade inte ett dugg!
Ville bara busa.....
Jag tyckte inte det var roligt,fick bara vara elak hela tiden.

I morgon börjar jag som hjälptränare i "vardagslydnads kursen".Är lite nervös!
Får väl meddela senare om hur det gick!

Ha en trevlig kväll & sov så gott!!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Pelle

Nja, vet inte om vi kommer att sova gott! Sängarna är mjuk som bomull, inte bra för min redan onda rygg:/

2009-09-29 @ 22:46:10
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, det där om att man skryter över hunden som är så duktig känner man igen.. Det ska man nog aldrig göra för då är dom både döv, blind och allmänt hjärndöda tror jag! :P

2009-09-30 @ 12:08:55
URL: http://annamarie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0